LAMINA VENEER

Porselen laminat venerler kötü görünen ön dişleri düzeltmenin hızlı, estetik ve güvenli bir yoludur.

Bu yöntem ile belirgin kalıcı lekeler, çarpık, orantısız, aralıklı, küçük ya da yapısı bozulmuş dişler düzeltilebilir. Porselen laminat venerler diş yapısına kimyasal olarak bağlanabilen seramik maddelerdir ve estetik tedavilerde kullanılan başlıca tedavi şeklidir.

İmplant Tedavisi

İmplant eksik dişlerin tedavisinde kullanılan ve çene kemiğinin içine yerleştirilen titanyumdan yapılmış vidalardır.

Bu vidaların üzerine diş protezi yerleştirilir. İmplant tedavisinin diğer tedavilere avantajı komşu dişlere zarar verilmez.

Kanal Tedavisi

Tedavi edilmemiş çürükler nedeniyle bu dokunun hasarlanması ve/veya iltihaplanması durumunda, dokunun uzaklaştırılıp, kök kanalının şekillendirilmesi, temizlenmesi ve ardından kanalın dolgu maddeleriyle doldurulması işlemine kanal tedavisi adı verilmektedir.

Kompozit Dolgu

Halk arasında beyaz dolgu olarak da bilinen diş rengindeki dolgulardır. Kompozit reçine esaslı malzemeden yapılmışlardır.

Hamur kıvamındayken dişe yerleştirilip halojen ya da led ışık kaynağı ile sert kıvama getirilirler. Dişe kimyasal olarak bağlanırlar. İyi yapılmış bir kompozit dolgunun varlığını ayırt etmek zordur.

Diş Taşı Temizliği

Diş taşı oluşumu, diş eti hastalıkları, çürük gibi dental problemlerin engellenmesi için en iyi yöntem bunların oluşmasını önlemektir. Dişlerinizi günde en az iki defa doğru şekilde fırçalamak ve günde bir defa diş ipi yapmak yanında yılda iki defa diş hekiminize muayene olmak ve diş taşı temizliği yaptırmak dental problemleri önlemek için tavsiye edilir.

DİŞ ÇEKİMİ

Günümüzde, bilimsel ve teknolojik ilerlemenin dişhekimliği bilimine katkıları sayesinde, öncelikle dişi tedavi etmek ve ağızda tutmak hedeflenmekle birlikte, bazı durumlarda, hasta sağlığını koruma veya tedavi planlaması nedeniyle diş çekimine başvurulmaktadır.

Meni
ÇALIŞMA SAATLERİ